- Menu podmiotowe
- Rejestry, ewidencje i archiwa
Rejestry, ewidencje i archiwa
Rejestry i ewidencje prowadzone w Ośrodku Pomocy Społecznej w Izbicku
Pomoc społeczna:
- Rejestr decyzji – zasiłki celowe (w tym zasiłki celowe specjalne)
- Rejestr decyzji – zasiłki celowe (świadczenie pieniężne, Program "Posiłek w szkole i w domu")
- Rejestr decyzji – Program "Posiłek w szkole i w domu"
- Rejestr decyzji- usługi opiekuńcze
- Rejestr decyzji o skierowaniu i odpłatności mieszkańców Domów Pomocy Społecznej
- Rejestr decyzji udzielających schronienia
- Rejestr decyzji o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- Rejestr umów w sprawie odpłatności za Domy Pomocy Społecznej
- Rejestr decyzji – opał z dowozem
- Rejestr decyzji – zasiłki stałe
- Rejestr decyzji – zasiłki okresowe ( w tym specjalne)
Zespół Interdyscyplinarny ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie (Niebieskie Karty):
- Rejestr Niebieskich kart
- Rejestr upoważnień
- Rejestr protokołów i protokołów zamknięcia
Rejestry archiwum:
- Wykaz spisów zdawczo-odbiorczych
- Rejestr udostępnień i wypożyczeń akt
- Rejestr kwerend archiwalnych
Świadczenia rodzinne:
- Rejestr decyzji – zasiłki rodzinne
- Rejestr decyzji – jednorazowa zapomoga z tyt. urodzenia się dziecka
- Rejestr decyzji – świadczenie rodzicielskie
- Rejestr decyzji – zasiłek pielęgnacyjny
- Rejestr decyzji – świadczenie pielęgnacyjne
- Rejestr decyzji – specjalny zasiłek opiekuńczy
- Rejestr decyzji –"Za życiem" (świadczenie przysługujące w związku z ustawą o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „za życiem”)
- Rejestr świadczeniobiorców
Świadczenie wychowawcze:
- Rejestr rozstrzygnięć i decyzji (w tym: decyzje i rozstrzygnięcia wydawane wg. właściwości terytorialnej tut. Ośrodka oraz Wojewody Opolskiego)
- Rejestr świadczeniobiorców
Fundusz alimentacyjny:
- Rejestr decyzji, w tym: świadczenia z funduszu alimentacyjnego, nienależnie pobrane świadczenia, decyzje uznające dłużników alimentacyjnych za uchylających się od zobowiązań alimentacyjnych
- Rejestr dłużników alimentacyjnych
- Rejestr świadczeniobiorców
- Rejestr wpłat komorniczych
- Rejestr wniosków o przyłączeni się do postępowanie egzekucyjnego
Dział księgowości:
- Rejestr faktur
- Ewidencja przekazanych dowodów do kasy
- Rejestr pieczątek
- Rejestr zwolnień lekarskich
Inne rejestry:
- Rejestr korespondencji
- Rejestr zarządzeń
- Rejestr umów i porozumień
- Rejestr umów powierzenia danych osobowych
- Rejestr upoważnień
- Książka kontroli
Ośrodek Pomocy Społecznej w Izbicku posiada składnicę akt, mieszczącą się w budynku Urzędu Gminy Izbicko, w którym przechowywane są dokumenty archiwalne tutejszego Ośrodka. Powyższe dokumenty są przyjmowane oraz przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych obowiązujących w tutejszym Ośrodku.
Rejestry i ewidencje udostępniane są na wniosek w Ośrodku Pomocy Społecznej w Izbicku w zakresie dotyczącym wnioskodawcy.